Tehnologie pentru sfaturi medicale prin telefon • Fundația Vodafone România - e normal sa facem bine

Sănătate

Tehnologie pentru sfaturi medicale prin telefon

Parteneri

Fundația Părinți din România

Localizare

Național

Buget

742.302 lei

Anul lansării

2013

Beneficiari

Copiii și părinții care au nevoie de sfaturi medicale

Scopul Proiectului

Sfaturi medicale telefonice pentru părinți

Problema identificată

Aglomerarea camerelor de gardă a Unităților de Primiri Urgențe și a secțiilor de pediatrie.
Timpul lung de așteptare pentru pacienți.
Tratarea copiilor din surse neavizate medical, care le periclitează sănătatea.

Soluția

Serviciul PEDITEL, call-center 24/7 cu sfaturi medicale pediatrice, disponibil la 1791.
PEDITEL vine în ajutorul părinților care au nevoie de sfatul unui medic pediatru / de urgență.
Suport medical acordat de profesionisti și solutii medicale sigure pentru copil.

Rezultate

  • 46.538 de cazuri rezolvate
  • 51 de apeluri pe zi în medie
  • 6,5 minute durata medie a apelului
  • 30% dintre cazuri sunt din mediul rural

Resurse

  • 11 medici
  • 1 coordonator de proiect
  • 14 voluntari în domeniul IT și comunicare
  • 26 protocoale medicale
  • 1 soft medical dedicat
  • 1 centrala telefonica VOIP
Scroll to Top